Sunday, February 10, 2008

新年願望

今日跟一網上友人聯略, 互祝新年進步後,佢問我有咩新年願望。其實我無set 乜野新年願望, 生日願望好耐了。其實應該咁講...我無set 咩target比自已好耐了。原因? 原因我都唔知自已想點, 所以成日覺得日過日咁。

今日友人無端端問我有咩願望時, 其實我有的。不過唔好意思講, 因為費時解釋, such a long and private story。我的願望係我可以做到係time line到遇見的『將來的我』。

What means the future of me? It is a long story and secret. If I told you before, then you know this. If I didn't, then let it be.

我估我會繼續跟L上at least多幾次section。雖然Eng x Princess 打來的電話的確令我doubt究竟要唔要轉人, 但我check番所謂main theme, 其實都好行下, 有幾幫到丫,咪又係靠自已, 我唔覺得佢地有特效必理痛囉。

p.s. 祝願所有朋友仔/影友仔/貓&狗友仔, 生活愉快,身體健康,anti cat年快樂。(始終覺得無貓年好過份,哼!!)

No comments: