Thursday, October 08, 2015

Deep Listening

話說金金自xxtrip回來後,每晚也賴尿在床。雖然自已識AC, 但今次托朋友安排,找了其他人和金爺AC。雖然內容和真實有點出入,但大致上都明白點解要賴尿。有趣的是,知道金爺賴尿背後原因後,我們生活上沒有太大的改變去迎合。只是當知道後,多一層理解,然後很淡然的和金金談了一次,他的想法和我的想法,接著之後3日,再沒有賴尿,也沒有自殘咬自已。
傾聽的力量真大。再一次展現出,傾聽比「做」(你要點點點做) 更重要。

近來看了戲「火星任務」,尋晚電視又做有關火星的野。借d耳,我和金金講故仔:  係好耐好耐之前,有班地球人上左火星生活喎,原本生活得好好,但係原來火星無貓架喎! d貓全部係金星架! 咁係火星果班地球人為左去睇下貓,就由火星塔穿梭機去金星啦,但途中發現偏離左軌道,就咁就跌翻左落佢地個鄉下地球,再也嘎去唔翻火星啦! 貓神見到佢地為左見佢d貓子民,就咁跌落凡間,就憐憫佢地,貓神派出童男童女貓去地球,等佢地係地球生兒育女,完成教育人類工程…….其實金金你鄉下係金星架,知唔知? 當你係地球的任務完成,就可以返金星。不過睇你都係一個懶惰學生,有排都未做完功課,所以你要留係我到好多好多年知唔知呀? …..

xx終於忍唔住: 「你地好嘈呀…..唔好再講故仔啦

難得我今次唔係不停重覆好耐好耐之前,然後幸福快樂生活下去。你都唔鼓勵下!

金金,我地唔謝故仔,我地勾手指尾,你要應承我,要陪我好耐好耐好多年


最後, 金金覺得我好煩。 (傷心中都唔傾聽人地講野的)

No comments: